PPSM

Recherche - Valorisation, International

le 15 décembre 2021
14h00

Le Docteur Marine Louis (Nara Institute of Science and Technology, Division of Materials Science, Photonic and Reactive Molecular Science Laboratory, Japon), donne un séminaire à l'ENS Paris-Saclay le Mardi 15 décembre 2021 à 14h00 à l'Amphithéâtre Dorothy Hodgkin.

Docteur Marine Louis

Le Docteur Marine Louis (Nara Institute of Science and Technology, Division of Materials Science, Photonic and Reactive Molecular Science Laboratory, Japon) donne un séminaire intitulé:
"From photochromes for Xray detection to red emitters towards TADF/CPL OLEDs. A Research Overview"
le 15 décembre 2021 à 14h00 à l'Amphithéâtre Dorothy Hodgkin.
Type :
Séminaires - conférences
Contact :
Dr Clémence Allain
Lieu(x) :
Amphithéâtre Dorothy Hodgkin ENS Paris-Saclay 4 avenue des Sciences, 91190 Gif-sur-Yvette

Documents à télécharger :